Klient zostanie obciążony kosztem obsługi odstąpienia od umowy i zwrotu zamówienia w wysokości 30 zł brutto. Kwota zostanie odliczona od zwracanej sumy zamówienia. Kwota obejmuje koszty obsługi magazynowej zwrotu i koszty księgowe.
Koszty wysyłki zwracanego towaru, ponosi Zamawiający. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i odesłany w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu. Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem zwrotu towaru.
Zamawiający ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot towaru uznaje się za ważny, jeśli towarzyszy mu pisemne potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania zwracanego towaru w stanie opisanym w punkcie 2.
Towary firmy Tarkett, sprowadzane są na specjalne zamówienie klienta z fabryki producenta i nie podlegają zwrotowi. Listwy elastyczne FLEX Orac Decor nie podlegają zwrotowi gdyż są sprowadzane na specjalne zamówienie klienta z fabryki Orac Decor.
Odbierając przesyłkę kurierską Zamawiający powinien sprawdzić w obecności kuriera, czy paczka jest nienaruszona. Jeżeli paczka nosi ślady otwarcia lub jest mechanicznie uszkodzona, należy bezwzględnie w obecności kuriera spisać protokół szkody, który jest jedyną podstawą rozpatrywania tego typu reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy bezzwłocznie poinformować obsługę sklepu decoHOME drogą elektroniczną lub telefoniczną.
W momencie odbioru nieuszkodzonej przesyłki odbiorca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, klient ma prawo nie przyjmować przesyłki. W takim przypadku należy spisać protokół w obecności kuriera i bezzwłocznie powiadomić obsługę sklepu decoHOME telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli reklamacja dotyczy innych przyczyn niż te, które związane są z gwarancją, rękojmią lub niezgodnością z umową, to jedyną podstawą przyjęcia reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół odbioru.
O jakichkolwiek reklamacjach należy poinformować obsługę sklepu internetowego www.listwy-dekoracyjne.pl drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać imię i nazwisko Zamawiającego, numer zamówienia, numer rachunku, będącego dowodem zakupu oraz opis przedmiotu reklamacji.
Istnieje możliwość wycofania złożonego zamówienia, ale nie później niż przed wysłaniem towaru przez obsługę sklepu. Wycofania można dokonać drogą telefoniczną pod numerem 783 345 504, w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku.